Težnja tvrtke Affidea k izvrsnosti temelj je naše korporativne kulture i prožima sve naše aktivnosti. Izravno prihvaćamo odgovornost osigurati našim pacijentima postizanje bolje kvalitete života i veliku pozornost posvećujemo postavljanju i održavanju najviših standarda.

Digitalne tehnologije revolucionirat će zdravstvenu skrb.
Affidea će postati vodeći pružatelj digitalnih usluga u zdravstvenoj skrbi, s najopsežnijom mrežom zdravstvenih centara koji će se oslanjati na umjetnu inteligenciju (AI).
Sigurnost pacijenata i klinička izvrsnost na prvom su nam mjestu. Stoga smo posvećeni osiguravanju najviše razine kvalitete kao i kontinuiranom osiguravanju visoke razine usklađenosti s propisima u našim sustavima unutarnje kontrole. Naši centri posluju u skladu s normama upravljanja kvalitetom ISO 9001, što osigurava najstrože kriterije kvalitete u smislu zdravstvene skrbi i upravljanja objektima.
Politika je tvrtke primjenjivati te standarde u svim svojim objektima.